fredag 17 februari 2017

Stockholm Tunnel Run 2017

ok.. mycket galet har jag gjort men detta är något av det värsta tror jag. Det är så att jag anmält mig till Stockholm Tunnel Run 2017 som är 8 km och jag har inte sprungit på 6 månader.. 

HUR SKA DETTA GÅ???

Jag kommer döööö.... Om jag inte börjar träna NU! Så imorgon på ordningen står att jag ska springa. Det är bara att köra igång..hehe.. 

Vidare så undrar jag om jag känner någon mer som ska springa och kan hålla mig sällskap? Det hade vart lite kul att ha sällskap. 

Min plan från imorgon är att springa 2 min och gå 2 min, springa 2 min och gå 2 min. Det är en bra start iallafall, så får jag se om jag springer hela vägen runt eller om jag pw och springer om vartannat. 


Jaja.. jag får väl se hur det går. Det viktigaste är att jag gör det och genomför det.

Nu är det läggedags och dags att ladda för imorgon.

Tjingeling

Trasselmaja

1 kommentar:

  1. Det fixar du! Du är ju Trasselmaja, mamma till Ruggugglan, syster till Syster Yster (även kallad Ankamos)och Schåke samt dotter till Pärlemor och Kapten träben. Pôss på daj!!

    SvaraRadera