fredag 10 februari 2017

They are driving me crazy!!!!

Ok, ni vet ju att jag skaffade 3 kattungar för ett tag sedan.. jag vet inte riktigt hur jag tänkte men NÅGOT FEL MÅSTE DET VARA PÅ MIG!!!

HUR TÄNKTE JAG???

De är jättegulliga fortfarande, dock har de en tendens att kl 4 på morgonen få för sig att ta hand om matte, dvs mig. Då ska det bärjas tvättas och pysslas om.. KL 04.00!!!
Har de ingen vett eller ska jag köpa en mat- och sovklocka som skalman har?

Mary och Stephan sover som små grisar.



Elena är så snäll och erbjuder sin hjälp med både bloggen och målningen...


Damon morgongosar.. dvs KATTHÅR i hela munnen... TVI!!!

Dethär är lagon gos för mattemamma..

Jag vaknar VARJE morgon av att Damon eller Stephan sitter och tvättar mig. Gärna på den sidan av ansiktet där jag har min piercing, det kan ju hända att de sväljer den av misstag.

Sedan, när det är gjort och jag är riktigt vaken, DÅ vill de gosa ner sig bredvid mig och sova lite. Damon vill gärna ligga ihoprullad bredvid min kudde medan Stephan gärna ligger som en korv över halsen på mig. Och Elena ligger vid fotändan och sover.


DIN toarulle.. skulle inte tro det. Är det hål i pappret är det MIN rulle.
Du ser jag har ju redan skrivit mitt namn på den..




Jag akn ärligt säga att jag har inte sovit en hel natt sedan jag fick dom.. Men inatt ska jag försöka, Mary får gå upp och gosa om de behöver kärlek. Jag avlider snart av sömnbristen..

Men visst är de söta? Jag är vansinnigt galen i dem och ångrar inte en sekund att jag köpte dem, även om de kan bli jobbiga ibland. De lugnar sig nog så småningom... om typ 5 år eller så.. hahaha


God natt och mjau från missarna..
... ja och mig också förståss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar